forum np126p

Obecny czas: 22 Lip 2017, 20:47

Wszystkie czasy w strefie UTC




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: niezadowolony amator!
PostWysłany: 09 Lip 2013, 19:24 
Offline

Rejestracja: 02 Sty 2012, 22:34
Posty: 28
Miejscowość: Hażlach
Amatorskie rajdy samochodowe...wyścig zbrojen...chcesz wygrac wmontuj szpere silnik za 100000zl i wiele innych pierdol;/ jest kasa to czemu nie idziesz np do 3ligi jezdzic a w amatorkach daj pojezdzic tym ktorzy maja na pol seryjne auta!!! tak wkur... mnie wyscig zbrojen jaki sie zrobil w tym roku!! moze ktoś wymysli podzial na klasy A i N?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 26 Sie 2013, 11:24 
Offline

Rejestracja: 05 Mar 2012, 08:58
Posty: 4
Nie wiem co się wszyscy uparli na tą szperę. Bo on ma szpere, a on nie ma itd. Zmienia sposób prowadzenia auta, ale nie robi cudów.
Są momenty kiedy jest na plus, które również trzeba umieć wykorzystać ale i na na minus. Mogę coś powiedzieć w tym temacie, ponieważ z miałem do czynienia z obydwoma rodzajami przeniesienia napędu.

I teraz słówko o 3 lidze. Świetna inicjatywa, kibicuje od początku, cieszę się, że tyle osób tam sie ściga.

Dla mnie osobiście przeskok ze 150-200 zł za zawody na 2000-2500 jest zbyt drastyczny i mimo chęci nie stać mnie.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 08 Wrz 2013, 20:04 
Offline

Rejestracja: 12 Sty 2012, 00:11
Posty: 8
Tak było zawsze i nic raczej tego nie zmieni... 10 lat temu na kjs był wyścig zbrojeń co do mocy 650 w maluchach na tyle duży że dzisiejszy wymięka... Podział na A i N grupe nie ma sensu z jednej przyczyny można podnieść moc silnika i nikt nie wyślę cię na hamownie czy też nie sprawdzą na BK czy np masz głowice po modyfikacji :roll:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 19 Lut 2014, 08:31 
Offline

Rejestracja: 01 Sty 2012, 18:18
Posty: 19
Nie jestem taki do końca pewien...

Gdyby wprowadzić coś na wzór starej Nki, albo grupy 1, to przynajmniej przez jeden, dwa sezony by tam faktycznie jeździły seryjne auta. Zwłaszcza gdyby wprowadzić zapis że startujący musi dostarczyć instrukcję obsługi samochodu i będzie dokonywana kontrola prześwitu czy jest seryjny, oraz czy opony mają rozmiar seryjnie przewidziany przez producenta. Oczywiście zawsze jest pole do manipulacji, ale niewiele by wtedy można zyskać. Obróbkę głowicy łatwo sprawdzić: wiele ona nie da jeżeli nie poprawisz kolektorów i kanałów dolotowych w głowicy- wystarczy odpiąć kolektor żeby stwierdzić czy ktoś tam coś robił. 5 minut roboty.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY