forum np126p

Obecny czas: 22 Lip 2017, 20:45

Wszystkie czasy w strefie UTC




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: 30 Gru 2012, 15:05 
Offline

Rejestracja: 29 Gru 2012, 23:19
Posty: 10
Ford Sierra RWD PB.. Zakupiony od dziadka z szopy w prawie idealnym stanie
z wyposażeniem :

Silnik : 2,0 Dohc + Weber
Moc: 90 KM
Brak wspomagania
Tarcze hamulcowe: 230 mm
Wahacze : Ori
Zawias : Ori ( Monroe)
Dyferencjał z przełożeniem 3:16 otwarty
Koła ori RS
Pakiet dokładek, spojlerów ori Ford RS

Zmieniono:

Jednostka napędowa

2,0 DOHC EFi
Moc: 125-130 KM
Moment: 175 NM
Tarcze hamulcowe 255 mm Brembo
Klocki: Sparco
Sprzęgło : LUK
Poduszki pod Silnik OEM
Poduszki pod Skrzynie OEM
Olej Vavoline 15w40
Skrzynia MT75 i olej 85W90 Spirax
Dyferenciał Tylny o przełożeniu 3:16 zeszperowany 100% z olejem 85W90 Spirax
Podpora Wału Aku-san
Lekkie koło zamachowe z wersji 1,6 CVH


Wyposażenie:
Kubełek Mirco
Pasy Scroth
Wydłużona dzwignia hamulca ręcznego

i dużo by jeszcze pisać

[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/32/cam00186.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/6/cam00185y.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/35/cam00184.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/35/cam00183.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/211/cam00182.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/818/cam00179a.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/541/cam00172.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/593/cam00174.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/405/cam00176b.jpg]


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 30 Gru 2012, 17:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2011, 18:36
Posty: 38
wow świetnie się prezentuje. planujesz jakieś starty a amatorce czy trzymasz go na zabytek


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 30 Gru 2012, 19:48 
Offline

Rejestracja: 29 Gru 2012, 23:19
Posty: 10
simon napisał(a):
wow świetnie się prezentuje. planujesz jakieś starty a amatorce czy trzymasz go na zabytek


Jeśli Bozia da to chętnie bym gdzieś się pokazał ... bo tak to tylko amatorka na torze Wyrazów w Częstochowie w zawodach Driftowych... a ogólnie chciałem to połączyć tzn... startować w klasyfikacji gość czy classic rwd... bo z jednej strony szkoda by było mi jej rozbić... a z drugiej strony lubię trochę pogonić po zakrętach ... tym bardziej że większość aut rajdowych to już albo AWD albo FWD gdzie nie ma zbytniej frajdy z jazdy... niby hamowanie lewą nogą istnieje ale to nie to... a z AWD zostało subaru, lancer, audi... a na dwa pierwsze trzeba trochę wiecej funduszy a ostatnie z tych aut nie widzi mi sie zupełnie bo wygląda jak kredens na kołach... także zostaje klasa RWD... w których mamy 2107, Poloneza, Bmw, Sierre lub escorta ale tego mk2 ... ... ale jakoś Sierrka podoba mi sie z tej listy najbardziej... Tym bardziej że jest to już 5 sierra jaką posiadam.... a były takie jak :

Sierra : Hatchback 5d 2,3 Diesel 68 km
Sedan Efi 4d 2,0 PB 120 KM
Kombi Efi 5d 2,0 PB 120 KM
Sedan Efi 4d 1,8Td 90 KM
Sedan Efi 4d 2,0 PB 120 KM

Także przewinęło mi sie troche tego przez ręce i znam każdy zakamarek tych aut .. znam słabe i czułe punkty ... oprócz tego jestem mechanikiem i naprawdę jest tak mało awaryjna a części są tak tanie że stoi na równo z polonezem a jest w cholere tańsze od BMW ..

Np: Do Sierry pasują amortyzatory z Żuka i zawias wtedy robi sie jak w Go-kart także... no.. jeśli coś jeszcze bedziecie na temat jej wiedzieć zapraszam

Parę linków jak stoi na letnim setupie .. i silnik przed włożeniem...
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/820/img029yk.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/442/img017ul.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/822/img027ar.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/18/img026ve.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/593/img025qb.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/259/img020i.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/703/img018mj.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/822/img013vfv.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/13/img016ed.jpg]


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 30 Gru 2012, 22:44 
Offline

Rejestracja: 12 Sty 2012, 00:11
Posty: 8
byłeś nią na pasterce w Szczyrku? jeśli to ta to szła naprawdę godnie:) W RWD zostaje jeszcze maluch hehehe


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 30 Gru 2012, 23:36 
Offline

Rejestracja: 29 Gru 2012, 23:19
Posty: 10
Tak zaliczyłem w Tym roku pasterkę .... udało się... co prawda co do warunków na jezdni pozostało dużo do życzenia...
organizacja ekip , ludzi , oraz dziwnych pijanych osób na drodze nie pozwalała mi na bynajmniej 50% wykorzystanie możliwości jak i samochodu tak i drogi... Myślę iż gdy by spadł śnieg tak obwicie to myślę że można byłoby sie przetrzeć po salmopolu..

Na pasterce miałem małe kuku zewzględu na to że nieopacznie gdzieś podział sie korek oleju ..i cały olej napierdzielał po masce rozlewając sie po silniku podłużnicach i osprzęcie ... po powrocie do domu zrobiłem szybką wymianę Filtra oleju oraz oleju
umyłem silnik wysuszyłem, i vua la ... tylko szkoda że popsułem sobie taką imprezę przez głupote...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 31 Gru 2012, 15:27 
Offline

Rejestracja: 12 Sty 2012, 00:11
Posty: 8
Po Makowie można zrobić jakieś małe spotkanie ;) jak będzie śnieg, (jeśli byli by chętni) Na przetarcie zimowego salmopolu


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 01 Sty 2013, 19:00 
Offline

Rejestracja: 29 Gru 2012, 23:19
Posty: 10
Można, Można ale tylko jak będzie śnieg... :P


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostWysłany: 15 Sty 2013, 18:17 
Offline

Rejestracja: 01 Sty 2012, 18:18
Posty: 19
Sierra fajna i chyba jedno z lepszych aut RWD do taniego ścigania, bo w Polonezie słabe dyferencjały są. Na dłuższą metę albo trzeba spawać i zmieniać półosie, albo wymyślać własne patenty, albo montować dyfer Colotti T-208 lub T-239 i dołączamy do głównego nurtu rajdów amatorskich czyli montażu części o wartości całego auta. Jeździłem ostatnio dużo FWD, nie w rajdach ale po placach. Nauczyłem się lewej nogi i robi to sporo dla złożenia auta ale przyjemność jest nieporównywalna do tego jak RWD zachowuje się w poślizgu i do możliwości kierowania gazem :) Niestety w RWD zawsze będziemy na szarym końcu bez poważnej rzeźby bo po prostu wszystkie te auta są 1-2 generacje starsze i mają znacznie słabsze silniki, nawet IS. :(


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY